20 Αυγ 2014

Σκέψεις για το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο

Κωνσταντίνος Χολέβας
Πολιτικός Επιστήμων
Το νομοσχέδιο, το οποίο συνηθίσαμε να αποκαλούμε «αντιρατσιστικό», επανέρχεται στην επικαιρότητα. Φαίνεται ότι επίκειται η κατάθεσή του στη Βουλή, γι’ αυτό κρίνω σκόπιμο να υποβάλω ορισμένες σκέψεις και προτάσεις. Το έδαφος, στο οποίο κινείται το νομοσχέδιο είναι ολισθηρό και υπάρχει κίνδυνος, από απροσεξία ή από απαράδεκτες γενικεύσεις, να οδηγηθούμε στα αντίθετα αποτελέσματα.
Πρώτον και σημαντικότερον. Προτείνω να εξαιρεθούν ρητά από τις διατάξεις του νομοσχεδίου οι κληρικοί της Ορθοδόξου Εκκλησίας, ως επικρατούσης θρησκείας, και όλα τα κείμενα που χρησιμοποιούνται στη Θεία Λατρεία και στις κηρυκτικές δραστηριότητες. Επί παραδείγματι ο Απόστολος Παύλος καταδικάζει σαφώς την ομοφυλοφιλία (βλέπε αναφορές του στους «αρσενοκοίτες» κ.λπ). Εάν δεν ληφθεί νομοθετική μέριμνα, τότε ο κάθε Ορθόδοξος κληρικός που διαβάζει ή σχολιάζει δημοσίως τα κείμενα του Παύλου από την Καινή Διαθήκη, θα κινδυνεύει να υποστεί την οποιαδήποτε καταγγελία για «ομοφοβία» από το α ή β σωματείο ψευδοπροοδευτικών αντιλήψεων. Τα κείμενα της Αγίας Γραφής, της Θείας Λειτουργίας και των Πατέρων της Εκκλησίας μας είναι ιερά και σεβαστά από τη συντριπτική πλειοψφία του λαού μας. Είναι αδιανόητο να υπόκεινται σε λογοκρισία.
Δεύτερον. Όπως θα προστατευθεί νομοθετικώς η μνήμη των Εβραίων- θυμάτων του Ναζιστκικού φανατισμού (Ολοκαύτωμα), έτσι πρέπει να προστατευθεί και η μνήμη των Ελλήνων και Αρμενίων θυμάτων του εγκληματικού φανατισμού των Νεοτούρκων. Η Γενοκτονία των Χριστιανών της Ανατολής (Ποντίων, Μικρασιατών και Αρμενίων) έχει ανγνωρισθεί από κορυφαίους ιστορικούς της Ευρώπης και των ΗΠΑ καθως και από τη Βουλή των Ελλήνων. Εάν σεβόμαστε το αίμα των κατακρεουργηθέντων προγόνων μας οφείλουμε να καταδικάσουμε τους αρνητές της γενοκτονίας που υπέστη ο Ελληνισμός από τα στίφη των Τούρκων του Κεμάλ. Τώρα μάλιστα που αυτοί οι αρνητές έδειξαν τις αναθεωρητικές διαθέσεις τους με τη συγγραφή σχολικών εγχειριδίων.
Τρίτον. Πρέπει να γίνει σαφές και αναμφισβήτητο μέσα στο νομοσχέδιο το κριτήριο, με το οποίο τιμωρείται μία πράξη ως ρατσιστική. Κατδικαστέα είναι η υποκίνηση μίσους και πράξεων βίας. Δεν είναι καταδικαστέα η έκφραση γνώμης ή κριτικής για ορισμένους ακραίους οπαδούς μιας θρησκείας. Στην εποχή μας βλέπουμε καθημερινά τις αγριότητες των φανατικών Μουσουλμάνων στη Μέση Ανατολή. Όσοι δημοσιογράφοι αποδοκιμάζουν αυτές τις πράξεις αποδοκιμάζουν το έγκλημα, όχι αυτή καθαυτή τη θρησκεία του Ισλάμ. Πρέπει όλοι να είμαστε προσεκτικοί, νομοθέτες, δημοσιογράφοι, πολίτες. Ούτε να απαγορευθεί η κριτική στις συνέπειες του θρησκευτικού φανατισμού, ούτε όμως να κατηγορούνται εκατομμύρια οπαδοί μιας θρησκείας για όσα αποτρόπαια διπράττονται στο όνομα αυτής της θρησκείας. Οι συντάκτες του νομοσχεδίου ας είναι ιδιαιτέρως λεπτολόγοι στο σημείο αυτό, ώστε να αποφύγουμε φαινόμενα φιμώσεως και λογοκρισίας που δεν αρμόζουν σε μία ευρωπαϊκού τύπου δημοκρατία.
Προσωπικά με απασχολεί και μία άλλη μορφή ρατσισμού, η οποία δεν καταπολεμείται ούτε με το συγκεκριμένο ούτε με κάποιο άλλο νομοθέτημα. Αναφέρομαι στην αδιαφορία των δυτικών και των ελληνικών «ανθρωπιστικών» και «αντιρατσιστικών» οργανώσεων μπροστά στη συνεχιζόμενη σφαγή των Χριστιανικών κοινοτήτων στη Μέση Ανατολή. Υπάρχουν ΜΚΟ στη χώρα μας, οι οποίες θα έχυναν τόνους δακρύων αν πάθαινε ρωγμές ένα τζαμί- σύμβολο της Οθωμανικής κατάκτησης- σε μία ελληνική πόλη. Τώρα, όμως, που χάνονται καθημερινά ζωές αθώων και αμάχων, μόνο και μόνο επειδή πιστεύουν στον Χριστό, οι επαγγελματίες των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων στη Ελλάδα και στον δυτικό κόσμο αδιαφορούν. Οι Χριστιανοί της Ανατολής ακόμη σηκώνουν τον Σταυρό του μαρτυρίου υπό τα αδιάφορα όμματα της «πολιτισμένης» Ανθρωπότητος.
Αυτά τα δύο μέτρα και δύο σταθμά έχουν καταστήσει επιφυλακτικούς πολλούς συμπολίτες μας απέναντι σε νομοθετήματα που επικαλούνται τα «Ανθρώπινα Δικαιώματα». Απαιτείται μεγάλη σύνεση από την Κυβέρνηση που επεξεργάζεται το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο και από τους δικαστές, οι οποίοι θα κληθούν να το εφαρμόσουν.

5 σχόλια:

  1. Εἶναι ὑπέροχο, ὡς συνήθως, τὸ ἄρθρο τοῦ ἀδελφοῦ Κωνσταντίνου, θὰ διαφωνήσω ὅμως στὴν ἀναφορά του περὶ ἑβραϊκοῦ ὁλοκαυτώματος, τὸ ὁποῖον οὐδέποτε ὑπῆρξε! Οἱ ἴδιοι οἱ Σιωνιστὲς καθάρισαν λίγους ἑβραίους, μέσῳ τοῦ ἑβραιοτέκτονος Στάλιν καὶ τοῦ ἑβραίου, τῇ καταγωγῇ, Χίτλερ ἀλλὰ τὰ 6.000.000 εἶναι παραμύθι! Ὁ λόγος ποὺ σκότωσαν λίγους σχετίζεται σαφῶς μὲ τὴν ἵδρυσι τοῦ κράτους τοῦ Ἰσραήλ. Τὰ πραγματικὰ ὁλοκαυτώματα ἐναντίον τῶν Ρωμαίων καὶ τῶν Ἀρμενίων τὰ σχεδίασαν πάλι οἱ Ἑβραῖοι. Εἶναι γνωστὸν ὅτι ὁ Κεμὰλ ἦταν ἐβραῖος ἐκ Θεσσαλονίκης καὶ μάλιστα μέλος τῆς στοᾶς τῶν ντονμέδων! Τὸ ἴδιο ἰσχύει γιὰ τὸν Βενιζέλο, τὸν Λένιν κι ἀλλα καλόπαιδα! Καθίσταται σαφὲς ὅτι ἐμεῖς δὲν εἴμαστε Φράγκοι ἄρα δὲν χαρακτηριζόμαστε ὡς φανατικὰ νομοταγεῖς, ὁ νοῶν νοείτω. Οἱ νόμοι προωθοῦνται ἀπὸ τοὺς ἑβραιοτέκτονες, ποὺ ἄρχουν ἡμῶν. Πόσοι δικαστὲς ἀλήθεια εἶναι Ρωμαῖοι; Ἂς το καλλίτερα! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λάθη πολλά κάνει ο Κ. Χολέβας.

    Πρώτο λάθος ότι αποδέχεται έστω με τροποποιήσεις ένα νομοσχέδιο που ποινικοποιεί απόψεις και όχι πράξεις βίας.

    Δεύτερο λάθος ότι λέει να εξαιρεθούν μόνο οι κληρικοί, η Αγία Γραφή και τα λατρευτικά κείμενα. Δηλαδή οι θεολόγοι και οι άλλοι χριστιανοί που ακολουθούν τους Πατέρες της Εκκλησίας και κατακρίνουν την ομοφυλοφιλία και χαρακτηρίζουν τους ομοφυλόφιλους όπως λέει η Γραφή΄, δεν πρέπει να εξαιρεθούν; Τι φασισμός και χούντα είναι αυτά;

    Τρίτον Γιατί θα πρέπει να ποινικοποιηθεί όποιος χαρακτηρίζει όλους τους οπαδούς κάποιας θρησκείας; Ελευθερία έκφρασης δεν έχουμε; Τι χούντα είναι αυτή που αποδέχεται ο κ. Χολέβας; Διαφορετικά δεν μπορώ να κατανοήσω τη φράση του " ούτε όμως να κατηγορούνται εκατομμύρια οπαδοί μιας θρησκείας για όσα αποτρόπαια διπράττονται στο όνομα αυτής της θρησκείας". Δικαίωμα του καθένα είναι να κατηγορεί όποιον θέλει, αρκεί αυτό που τον κατηγορεί να βασίζεται σε αληθινό περιστατικό. Αν δηλαδή εγώ κατηγορήσω κάποιον διότι είναι υποταγμένος στο παιδί του, είναι δικαίωμα μου φθάνει όμως να είναι πράγματι υποταγμένος στο παιδί του.

    Τέταρτον. Ο κ. Χολέβας προσπαθεί να τα στρογγυλέψει τα πράγματα. Το νομοσχέδιο είναι απαράδεκτο και φασιστικό πέρα για πέρα. Και οι πολίτες δεν είναι απλά επιφυλακτικοί αλλά αντίθετοι και εξοργισμένοι για την αντιχριστιανική χούντα της σωστής λογοκρισίας που επιβάλλεται με τέτοιο άθλιο νομοσχέδιο.

    Φιλόθεος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλόθεε, Συνεπλήρωσες τὰ καινὰ τοῦ δικοῦ μου σχολίου! Αὐτὰ ποὺ ἔγραψες τὰ εἶχα στὸ μυαλό μου ἀλλὰ ἔμεινα ἐκεῖ προφανῶς, χαχα. Πρὸ ὀλίγων ἡμερῶν σχολίασα τὴν ἀνάρτησι τῆς παρδαλῆς σημαίας τῶν κιναίδων ἀπὸ κάποιον στὸ facebook καὶ ὅλοι στὸ φόρουμ μοῦ ἐπετέθησαν. Μάλιστα οἱ ὁμοφυλόφιλοι ὑπεστήριξαν, σὲ κατ᾽ ἰδίαν ἐπαφή, καὶ τὴν παιδεραστία. Εἰρίσθῳ ἐν παρόδῳ ἡ παρδαλὴ σημαία προφανῶς σχετίζεται μὲ τὰ παρδαλὰ δαιμόνια ποὺ λένε οἱ Πατέρες. Ἐρώτησις: Ὁ Πρόεδρος τοῦ Ἀρείου Πάγου εἶναι ἀκόμη ἑβραῖος; Μπορεῖ νὰ εἶναι ἐξαίρετος (δὲν ἔχω λόγους ν᾽ ἀμφιβάλλω) ἀλλὰ δὲν ὑπῆρχε Ρωμηός; Ποιὸς εἶναι ὁ λόγος ποὺ οἱ περισσότεροι σὲ θέσεις κλειδιὰ εἶναι ἑβραῖοι, κρυπτοεβραῖοι ἤ μετέχοντες στὸν ἑβραιοτεκτονισμὸ (καὶ τὰ παρακλάδια του); Ὁ ἑκάστοτε Ὑπουργὸς τῆς κατ᾽ ἐπίφασιν δικαιοσύνης γιατὶ εἶναι ἑβραιοτέκτων (γνωστὴ ἐξαίρεσις ὁ μακαρίτης ὁ Μαγκάκης ποὺ ἐτόνισε μάλιστα ὅτι οἱ δικαστὲς ὡφεἰλουν νὰ ἀπέχουν τῆς μασωνίας). Οἱ δικαστὲς ἔχουν ἀπαιτήσει νὰ ἀπολυθοῦν οἱ Μασώνοι συνάδελφοί τους; Οἱ Ὀρθόδοξοι δικαστὲς γιατί δὲν ἀντιδροῦν; Εἶναι γνωστὸν ὅτι οἱ νόμοι προωθοῦνται ὑπὸ τῶν ἀντιχρίστων ἐωσφοριστῶν ἑβραίων (ἡ συναγωγὴ τοῦ Σατανᾶ. [Μὲ τὸν Κύριο νὰ τὰ βάλετε ἀξιότιμοι κύριοι νομοθέτες!]). Οἱ Ὀρθόδοξοι δικαστὲς γιατὶ δικάζουν βάσει τῶν ἐν λόγῳ αἰσχρῶν ἀνθελληνικῶν καὶ ἀντιχρίστων νόμων; Ὁ ἑκάστοτε Ὑπουργὸς τῶν Οἰκονομικῶν μετέχει στὴν ἑβραιοναζιστικὴ Λέσχη Μπίλντερμπεργκ ναὶ ἤ ὄχι (κατὰ κανόνα ναί!) Ὁ ἑκάστοτε πρωθυπουργὸς (ἀριστερὸς ἤ δεξιός, ἄθεος, Παγανιστὴς ἤ Ὀρθόδοξος) εἶναι ἑβραῖος ἤ ἑβραιοτέκτων; Ρητορικὴ ἡ ἐρώτησις!

      Διαγραφή
  3. Επιστολή Μητροπολίτου Πειραιώς προς τον Πρωθυπουργό για το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο
    http://thriskeftika.blogspot.gr/2014/08/blog-post_20.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φίλε μου βάσει τοῦ Ταλμοῦδ, τὰ κτήνη (οἱ μὴ ἑβραῖοι δηλαδῆ) δὲν ἀνήκουν στο ἀνθρώπινο εἶδος ἁπλῶς ἀποτελοῦν ἀνθρωποειδῆ ποὺ ἐδημιουργήθησαν γιὰ νὰ ὑπηρετοῦν τοὺς ἑβραίους. Βάσει αὐτῆς τῆς σκέψεως παρότι τὸ ψευτο-ολοκαύτωμά τους οὐδέποτε ὑπῆρξε τοὺς χαλάει ἡ ἀναφορὰ σὲ πραγματικὰ ὁλοκαυτώματα καὶ γενοκτονίες. Ἄλλως τε ὅταν κάποιος ἀκούει τὴ λέξι ὁλοκαύτωμα ἀμέσως σκέπτεται τοὺς ἑβραίους! 1.500.000 (ἐπισήμως οἱ μισοί) Ρωμηοὶ ἐσφαγιάσθησαν στὴ Μικρὰ Ἀσία ὑπὸ τῶν ἑβραιοτούρκων καὶ τῶν συμμάχων τους (συνεργεία καὶ τῶν Ἑλλήνων προδοτῶν σαφῶς!). Νὰ μιλήσουμε γιὰ τὶς παλαιότερες γενοκτονίες; Ἂς το! Γιὰ τὰ δεκάδες ἑκατομμύρια τῶν Ὀρθοδόξων ποὺ ἐσφαγιάσθησαν ὑπο τῶν ἑβραιοκομμουνιστων; Στὴν παγκόσμιο ἱστορία πρέπει νὰ γίνεται ἀναφορὰ μόνο σ᾽ ἕνα ὁλοκαύτωμα, μία γενοκτονία, τὴν ἑβραϊκή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή